Úvod info@alperg.cz

Sdružení agentur přijalo za člena agenturu TNS AISA a za svého nového místopředsedu zvolilo Tomáše Rycheckého

01.02.2011

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR posílí TNS AISA, přední společnost na trhu marketingových výzkumů a informací, která kromě České republiky působí ve více než v 80 zemích světa.

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR posílí TNS AISA, přední společnost na trhu marketingových výzkumů a informací, která kromě České republiky působí ve více než v 80 zemích světa. Členové sdružení SIMAR jednomyslně odsouhlasili přijetí tohoto nového člena a současně zvolili za místopředsedu pro období 2011-2012 Tomáše Rycheckého, který v současnosti působí v TNS AISA na pozici Managing Director.

Ing. Tomáš Rychecký (narozen 1966) vystudoval Provozně ekonomickou fakultu České zemědělské univerzity v Praze a absolvoval četné odborné projektové a manažerské vzdělávací pobyty v zahraničí. Poté pracoval v poradenských společnostech a bankovní sféře. Po svém příchodu do TNS AISA v roce 2005 v této společnosti vedl projekty v sektorech financí, telekomunikací a služeb a získal také zkušenosti s mezinárodními projekty. Ve své nové funkci ve sdružení SIMAR se chce zaměřit především na zvýšení prestiže výzkumu.

„Agentura TNS AISA díky svému postavení na trhu významným přírůstkem v našich řadách. Věříme, že se nám společně podaří pozdvihnout úroveň výzkumů v české republice a zajistit, aby byly dodržovány všechny mezinárodní standardy, tak aby se zlepšila důvěryhodnost výzkumných agentur, jak v očích zadavatelů tak i širší veřejnosti,“ komentovala vstup PhDr. Eva Veisová, PhD., předsedkyně sdružení SIMAR.

SIMAR

SIMAR je výběrové neziskové sdružení předních agentur výzkumu trhu a veřejného mínění působících v České republice. SIMAR věnuje hlavní pozornost zvyšování kvality služeb poskytovaných členskými agenturami. Dbá na důsledné dodržování vlastních etických a metodických standardů výzkumu trhu a veřejného mínění, které vycházejí z pravidel ESOMAR. SIMAR formuluje české kvalitativní standardy závazné pro členské agentury SIMAR. Členskými agenturami jsou CONFESS RESEARCH, GFK CZECH, INCOMA GFK, IPSOS TAMBOR, MEDIAN, MEDIARESEARCH, MILLWARD BROWN CZECH REPUBLIC, NMS Market Research, OPINION WINDOW, STEM/MARK a SYNOVATE.

 

© 2012 Alperg Communications, s. r. o., Všechna práva vyhrazena